sreda, 4. september 2013

Življenje po nemško v slikah

Deževni Passau na poti v Scheinfeld
  Sredi Donave (Passau)
 Regensburg na poti v Scheinfeld
 Izlet z Ulrike, Maxom in Philippom v Nürnberg
 Nürnberg
 Hiša Albrechta Dürerja (Nürnberg)
Del Reichstagsgebäude (Nürnberg)
 Med slavnimi medvedki
 Prodajalna Haribo medvedkov
 Družinski izlet (Schloss Weissenstein)
 Kuhinja pri "nas" doma
 Jedlnica in del dnevne sobe
 Dnevna soba
 Philippova soba
 "Moj kraljestvo" (1. del)
 "Moje kraljestvo" (2. del)
 "Moje kraljestvo" (3. del)
Ulrikina delavna soba
 Maxova soba
 Pogled na "teraso za večerjo"

 Pogled na "teraso za zajtrk"
 Pogled proti cesti in vhodu
 "Grill-terasa"/Terasa za večerjo
 Dovoz do hiše
Moj "novi dom"
 Pot proti vhodu
 "Dnevna soba" v šoli (1. del)
 "Dnevna soba" v šoli (2. del)
 "Dnevna soba" v šoli (3. del)

 Zadnji razgled na Scheinfeld
Mestni ribnik
 Zadnji tek in zadnji sončni vzhod v Scheinfeldu
 Dachau
 "Nikoli več" (Dachau)
 Olympiapark (München)
 Olympiaturm (München)
 BMW (München)
 Olympiaturm (München)
 Alianz Arena (München)
 Olimpijski stadion (München)
 Olimpijski stadion (München)
 Vhod v staro mestno jedro (München)
 Mestna hiša (München)
 Mestna hiša in cerkev (München)
 Najbolj poznana cerkev v Münchnu
 Mestna hiša (München)
 Philippov stric z družino
 "Popoldansko mučenje" na bazenu
 Zabava pri umetnosti
 Večerja ob sončnem zahodu
 Moji malce mlajši sošolci
 Moji sošolci
 Moj "varuh" Herr Reus
 Ulrike, jaz in Stefan
 Max in jaz
 Skupaj s Heindli
 Še zadnja slika v Scheinfeldu
 Philipp in jaz v Olympiaparku (München)
 Kopanje v jezero
 Moj prvi poskus "mountainbikinga"
 Koncert v Würzburgu
 S prijateljem pri umetnosti
Kerwafest v Neustadtu

Ni komentarjev:

Objavite komentar